Vitamin és Harmónia

Vitamin és Harmónia

Az örökifjú és az időskori vitaminpótlás

2017. május 01. - Ildijó

 

1 320x240 jpg

Szeretném megosztani egy olyan ember történetét,

aki a koránál fogva eleinte úgy gondolta, minden jól van úgy ahogy van.

Nem tett azért, hogy fizikailag, szellemileg jobb formában legyen,

tűrte a fájdalmat, mindig komor lehangolt volt.

Nem tett azért, hogy közérzete, mindennapjai jobbak legyenek.

Tapasztalataim alapján, ha szóba kerülnek a természetes hatóanyagú készítmények,

az egészségmegőrzéssel kapcsolatos dolgok, az idősek már csak legyintenek,

minek már az nekik. Ők már idősek, nekik már “természetesen”

csak a gyógyszer használ.

Ezek az újfajta " csodaszerek" természetesen csak a fiatalabbaknak jók.

Ha már Ön is elmúlt 70, 80 éves, vagy hatvan évesen is már öregnek érzi magát,

beszéljen olyan  idős emberekkel aki a természet adta lehetőségeket is használják,

az orvosi kezelések kiegészítésére

hallgassa meg a tapasztalataikat és tanuljon belőle. 

 

Egy a 80-as éveiben járó "örökifjú" és a CaliVita kapcsolata

img_8053.JPG

Az egészség soha nem az életkorral van összefüggésben,

ne higgye senki, hogy az öregség egyenlő a betegségekkel.

A hosszú élet akkor szép igazán, ha minél több benne

az egészségesen megélt évek száma!

A jó közérzethez hozzátartozik a szervezetünk megfelelő

vitamin ásványi anyag ellátottsága is.

Időskori betegségek kiegészítő kezelésére bátran használhatók,

a kimondottan idősek számára kifejlesztett komplex vitamin,

ásványi anyag és egyéb készítmények.

Mikor még nem ismertem a CaliVita készítményeit,

úgy gondoltam nincs szükségem a vitaminokra. Egy betegség után

"ami ledöntött a lábamról", kaptam egy dobozt,

tele színes bogyókkal azzal a kikötéssel, hogy "kötelező" beszedni!

Elkezdtem szedni, bár nem nagyon hittem benne,

hogy nekem erre szükségem van. De ahogy telt az idő, jobb lett a közérzetem,

erősebbnek éreztem magam. A felírt gyógyszereim már elfogytak,

az orvosom szerint már nem volt rá tovább szükség.

A vitaminokat viszont továbbra is szedtem.

Sőt még tovább érdeklődtem a CaliVita termékekről, mire mit javasolnak,

mi-mire van jó hatással. Sok jó visszajelzést kaptam,

azoktól akik már tapasztalták a termékek jó hatásait.

Gondoltam a fájós térdemre is találok valamit, találtam is. Már több éve, kúraszerűen használom.

Több fajtát kipróbáltam (emésztésre is) és még nem csalódtam.

Sőt ismerőseim is használják a vitamin készítményeket, nagyon megvannak vele elégedve.

Azóta sokkal könnyebbek a mindennapok, jó kedvel kelek, fekszem van energiám, így tartalmasan töltöm a napjaimat. Már nem az foglalkoztat,hogy itt fáj ott szúr.

Ma már tudom élvezni az idős kort, segítettem magamon, hogy a mindennapjaim jobbak legyenek, mert igenis lehet idősen is boldogan, vidáman élni.

Igenis fontos lett az, hogy mikor indulhatok a fürdőbe öreg csontjaimat megmozgatni,

egy jót beszélgetni a korombeli barátaimmal. Szervezzük a programokat, kirándulunk élvezzük az életet!

Mert jó az időskor, csak figyelni kell magunkra, és minden percét, pillanatát boldogan megélni!

Forrás: Ildikó

Ő innen rendeli a vitaminjait, étrend-kiegészítőit nagy megelégedéssel!

http://vitaminesharmonia.mycali.biz/webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vitaminesharmonia.blog.hu/api/trackback/id/tr512471685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása